Az 52-ből a legjobban teljesítő 20 gumi kerülhet a végső tesztre, és úgy kommentálja őket a lap, hogy ezek az abroncsok garantálják maximális fékerőt, és a biztonságot.
Forrás: autobild.de
A toplistát vezető Continental PremiumContact 6 helyezése nem is meglepő, annál nagyobb örömmel töltheti el, az évek óta egyre nagyobb tempóban előretörő Falken vásárlót, hogy a Hankook Ventus Prime 3 után a Falken Azenis FK 510 megszerezte a harmadik helyet, és olyan versenyzőket utasított maga mögé, mint a Pirelli Cinturato P7 Blue, valamint a Bridgestone Turanza T001 Evo.
Igaz, amint táblázatunk is mutatja, ez még csak a fékút tesztje, de végül is az átlagosan vezető autósok számára a fékút hossza többet jelent, mint az, hogy vizes felületen be lehet-e venni a derékszögű kanyart százötvennel. Ez utóbbi ugyanis inkább a ralisokat érdekelheti.
A kellemes meglepetések közé tartozik, hogy a húszas listán a 9. helyet a Fulda SportControl 2 szerezte meg, és a Sava Intensa UHP2 a 11. lett, majd olyanokat látunk a legjobbak között, mint a Kumho Ecsta HS51, a Toyo Proxes Sport, a Maxxis Premitra HP5 és a Cooper Zeon CS8.
Az is érdekes, hogy a legjobb húsz abroncs közé nem kerültek fel olyan ismert cégek gyártmányai, mint a 27. helyen szereplő BF Goodrich G-Grip (amit öt hellyel előzött meg a Nexen N´Fera SU1 és hárommal a Nankang Sportnex AS -2+), valamint a Barum, és a Gislaved.